Sånt jag ska hinna med i sommar

Nu får ni en lista på vad jag ska hitta på för kuligt i sommar, sen får ni hålla koll på mig via bloggen om jag gör det :D

Rida
Tävla
Jobba med Jojjo på fältet
Harva paddocken ( men först får jag lära mig köra traktor, eller så får far harva och jag dedöma )
Renovera i stallet
Va med Lovisa
Va med Anna
Va med Hilda
Va med klara
Åka på semester till Värmland
Renovera ett dockhus som jag fick av min slöjd lärare :D Det är grymt fint, med riktiga tapeter och sånt!
Måla min byrå

Vill göra och hoppas vi ska göra
Bygga ut vår lilla 35x15 paddock till en 60x20 ridbana och göra rast hagar ( 3 st som det får plats 2 st hästar i )
Hoppas vi vinner på lotto så blir det möjligt, vinner vi 5 miljoner på lotto blir det nytt stall och paddock ( dream ) :D
Håll tummarna för lotto!?
Men det är typ 75 % att vi gör en ny ridbana, bara 25 % till så blir det en ridbana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?