Skidsemester.

Vecka 1 alltså från den 1 jan - 9 jan ska jag på skidsemester till Stöten tror jag det var. Jag har ingen bärbar dator då jag har valt att lägga pengar på kamera osv. Så jag kommer inte kunna uppdatera.. Men jag ska försöka få in ett tidsinställt inlägg/dag. Det blir ju såklart inte alls samma sak men kan inte göra så mkt mer åt det tyvärr :( Hoppas ni har överséende för detta :D

Det var bara de jag ville säga, förresten kommer nog inte fotosession-bilderna komma upp ikväll. Kanske att jag sparar det till vecka 1, eller vill ni se nu? Sparar helst till vecka 1 men ni bestämmer :D

Nepp, nu är det slut för bloggandet ikväll, jag har ju varit riktigt flitig tycker jag just idag med bilder och hela den högen. Nu ska jag ääta glass :D:D


Två bilder får ni nu, blev inte nöjd med någon av dem överlag alls. Jättesvårt att få bra och snygga bilder i halvmörker :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?