Snöstyltor - det värsta som finns.

Snöstyltor ÄR det värsta som finns! Jo, jag skulle ridit Samantha idag hade jag tänkt. Jag går ut och kollar med henne först i fältet om hon det ens är lönt att rida och då fick hon bara lite snö i hovarna. Men sen när jag ska rida så får hon styltor iaf! MORR. Jaja, skrittar till vår trädgård för att ge de en ny chans. Travar lite där men blir inte bättre för det, för där får hon också styltor.. Det var trots allt mycket mer flyt i ridningen i trädgården. Skrittade hem till stallet då. Funderar allvarligt på att ringa hovslagaren och fråga om hon kan ta av Samanthas skor, orkar helt enkelt inte.. GLÖM INTE TÄVLINGEN!

Nåväl, redan 28 unika idag, helt sjukt! Detta är vår första dag här på bloggen och så många! 
Såhär såg det ut i hagen idag... + ÄNNU fler överallt.
Om ni inte ser, så är det snöstyltor -.-

Lekte även lite med hästarna i hagen idag, Sheraton var EXTREMT pigg haha han busade hela tiden.
Samantha var... inte riktigt lika på, hon är ju inte ponny ;)


Den bilden som är i miniatyr går inte att få stor

Fine Samantha!

HAHA, om ni undrar varför hon är röd på mulen, så är det för att hon gnager på dörrarna till svinahuset, knäpphäst!

IKVÄLL BOMBAR JAG MED INLÄGG, BLAND ANNAT EN FILM! :D
SKA IVÄG å TRÄNA NU!!! Älska :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?