Svar

ELINOR om Foder till mina ponnys:
Oj vad olika kraftfoder de får. Behöver dom allt det? Oftast reker de men ett bra grovfoder :)

Det är min mor som gjort mina foderstater så jag ger hästarna det, om mina ponnys inte fått det foder som min mor sagt till mig att ge dom så känner man att dom blir jätte hängiga och inte kan prestera på topp.
Linfö pelletsen är för att pälsen ska bli blank, dess utom så gör vi den pelletsen själ hemma på lantbruket.
16+ är för gamla hästars ben och leder.
Vitafor, är vitaminer
Fibergi är ett fiber tillskått som jag testade av Lovisa i sommras och jag känner att mina hästar blir mer framåt av det.
Sen Hippo Harmoni åt Uffe innan han kom till oss så nu äter han det här också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?