tappat läsare...

Mikaela har slutat blogga, nästan heeelt. Hon har dataförbud just nu och kommer ha det till hon flyttar hemifrån (kanske dumt att jag säger det här). Vilket suuuger!

Så jag tar bloggpaus, några dagar.
Eller kanske bara några timmar tills jag blir sugen på att blogga igen?
Tycker det är sjukt tråkigt att blogga ensam, en av de större anledningarna till att jag skapa blogg med ngn annan.

Fick mkt i julklapp. cavalettiblock, 3 bh, canon bättre bilder, reflexländtäcke, duntäcke, deoderant, aniktsmask, pyssel, grimmskaft, två hovkratsar.

ska bland annat inskaffa ett nytt telezoomobjektiv. Canons egna objektiv i EOS-serien. Ska köpa det 55-250mm som har en rejäl zoom. Finns även ett telezoomobjektiv vid namn Tamron som är 600kr billigare och har 55-300mm vilket innebär mer zoom. Men det har ingen bildstabilisator :( Men den har macro inställningar. Så vi får väl se vad det blir. Men vill ha båda jue!!!
Kommentarer
Postat av: Alva

varför fick hon datorförbud ? :S :(

2010-12-25 / 15:16:17     URL: http://loveandplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?