Tävlingstermin 2011.

Jag läääängtar supermycket till nästa tävlingsår! Är så jäkla peppad :D Kommer åka på tävlingar ca varannan helg då Sheraton är i allra bäst form då. Han blir ju jääättetrött av värmen på sommaren och jättepigg av kylan!

Debuten kommer antagligen göras den 6 Mars i Skabersjö Ridhus.
Hoppas på det! Vill komma igång tidigt ju ;) Kanske att jag tar någon helg extra under våren, man får ju passa på.
Vissa helger finns det 5-6 tävlingar att välja mellan. Kommer antagligen köra på många nya tävlingsplatser då man vill gärna se sig omkring.

Kommer satsa stort på LB:1 nu till våren och vill verkligen bli säker där. Har kört LC:2 på alla tävlingar detta år och även 2009. Jag kanske debuterar LA:1 till hösten det beror helt på hur det går. Annars får vi ta över debut i LA till 2012. Är jättepeppad!


En bild jag fotade häromdagen, ganska nöjd :D

Kommentarer
Postat av: Elinore - Dressyrblogg

jätte fin blogg :)

2010-12-20 / 23:11:41     URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?