Teori.

Nu är jag hemma från skolan, hade nyss soprov vilket var löjligt lätt :D

Ska käka lite sen sticka till stallet och göra klart allt. Glömde att vi hade teori idag så det blir ingen ridning. Jag gillar inte teori alls, fattar inte vad som är det löna :P Vill gärna hinna med hästarna innan jag sticker till ridskolan så jag inte behöver ha något kvar att göra efter. För ikväll hade jag tänkt blogga lite också eftersom jag inte har ett enda prov mer denna terminen men bara en superlätt franskläxa.

Har ingen aning om vad jag ska blogga om ikväll?
Ni får jättegärna komma med tips för är supersugen på att blogga?
Kanske någon gammal film eller något sånt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?