tjena

Hej hej bloggen, snöovädret bara fortsätter. Det bara vräääker ner snö just nu, att det aldrig tar slut :O

Idag kommer maja och vi ska rida var det tänkt, hoppas bara att det slutar snöa snart :D

Igår gjorde jag ett tryck på ett av mina örngott och jag tryckte på min favoritbild på mig o Sheraton.
Vill göra något med Samantha också men har ingen riktigt bra bild med oss båda...

Under dagen kommer ett par tidsinställda inlägg ploppa upp, två tror jag ;)


Denna bilden :D Jag fick inte den att spegelvända sig på datan men nu är den spegelvänd på kudden hah lyckat.
Jag ska fota den sen hade jag tänkt ;)

Kommentarer
Postat av: S o f i e ♥

Hejsan på bloggen pågår en tävling! Kika gärna in om du är intresserad!



Ps: Sorry om du inte gillar sånt hära..

2010-12-23 / 09:15:14     URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?