Tjenixen ;)

Hej bloggläsare :D
Nu har jag nyss ridit Samantha och det gick jättebra ;)
Jag red på min ridbana ute på stubben och underlaget var bra.
Vi har ju knappt någon snö kvar här, vilket är både bra å dåligt.
Man slipper snöstyltorna vilket är underbart.
Men samtidigt så är det jätteroligt att rida i snön :)

Jag hade bara kul med Samantha idag. Jag red bara runt runt runt i galopp o trav. 
Vi passade på att rejsa lite också, naw.
Hon är verkligen supersnäll att rida ute när det e kallt. 
Imorgon hade jag tänkt att Stina och jag skulle rida lite.
Om inte så tar jag Samantha.


Oktober

Kommentarer
Postat av: ellen

sjuuuuukt fin blogg ;)

2010-12-12 / 20:53:59     URL: http://addictedtomerry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?