Vad jag fick i julklapp

Lägger inte upp bilder, om ni verkligen vill se det får det komma sen :D

Jag fick:
Kingsland mössa, varma Kingsland vantar ( min faster missförstog mig när jag berättade för henne vilka jag ville ha, men det var kanske lika bra? Dom på Landäng hade sagt att Kingslands vantar bara var massa skit som kostade pengar? ) en varm mountin horse flis, pengar, saker från Body shop, ett nytt schabrak, presentkort till 2 par nya ridbyxor, mm. Ikväll ska vi till mormor och få mera klappar då vi i fredags inte kunnde komma till henne.

Istället för Kingsland vantar ska jag spara till såna handskar med en hand på, vad dom nu heter?! Dom är SÅ sköna, skönare än Kingsland!

Hoppas ni fick vad ni önskade er ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?