Var med vår tävling!

Nu har vi kommit över vårt förra rekord, som var 86 unika, nu har det varit 90!

Så nu på minner jag än en gång om tävlingen!

1. Kopiera denna bild och lägg in på din blogg eller bdb, kanske både och? :P
Med en länkning till våran blogg! Om du lägger in den på blogg.se eller en annan blogg där du kan bestämma storleken på bilden ska den vara i 500.

2. Skriv till oss ( kommentar ) om du är med i tävlingen och var du laggt in bilden.

3. Skriv vilken storlek, den finns i shetland, ponny, cob, full och X-full.

När vinnaren dragits presenteras den här på bloggen och vi vill att vinnaren då kontaktar oss antingen via mejl ( [email protected] ) eller i en kommentar så att vi kan få din mejladress.

Hoppas du vill vara med!

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag är med! :) Lagt in bilden och länken på min BDB; Maskerade heter jag där.

Vill ha strl full.

2010-12-19 / 10:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?