Alla tävlingar inplanerade.

ÄNTLIGEN! Nu är alla tävlingar jag ska vara med på inplanerade. Jag har suttit och spånat lite vilka jag vill vara med i och så.. Skrev ut alla tävlingar till våren på tdb och mamma tog fram de idag och visade för Kristin så då kunde vi lika gärna passa på att boka in vilka jag ska vara med i. Under Maj kommer det tyvärr inte bli något alls då alla ligger i Båstad, Ängeholm, Osby osv. Alldeles för långt. Så vi kör på i mars + april istället.
Här är alla, alla är spikade om inget händer osv..

6/3: Skabersjö RF LC:2 & LB:1.
26/3: Trelleborgs RF LC:2 & LB:1
2/4: Torns RF LB:1
10/4: Malmö Ridklubb LC:2 & LB:1
24/4: Staffanstorps RF LB:1
21/5: Tågarpsortens Lantliga RF klasser ?
29/5: Ringsjöortens eller Lunds Civila, långt till dess så bestämmer mig då. Klasser vet jag inte än.
18/6: Skabersjö Slottspark, en klass antar jag då det är varmt, utomhus, ja.
13/8: Ystad Ridklubb, klasser vet jag inte.

Så långt har jag planerat ;) Väldigt många tävlingar denna våren men eftersom Sheraton är allra bäst form då så vill jag satsa rejält nu alltså! Är så jäklans peppad till tävlingarna så det finns inte.

Sen ska jag också ta någon Dressyr med Samantha mest bara för skojs skull. Men tänker göra allt för att det ska gå bra. Jag tror hon kan ta över 60% om hon bara går lugnt och sansat. Sen vinner vi ju mycket på hennes energi också...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?