Bilder.

Nu kommer en minibildbomb som jag fotade i stallet idag. Tyckte det behövdes nya bilder ;)



Myyycket halm, tänk er att en hel sån bal väger 100kg.

Tävlingstränset :D

Leeerig paddock :(

Dessa stövlar äger fett

Det har börjat torka bra i hagarna nu


Min katt Molly :D Det är nästan som min egen för det är bara jag som matar henne och hon följer efter mig hela tiden <3 Hon är inte så tam men om man har tålamod kan hon bli jättekelen. Som när hon har ungar är hon JÄTTEkelen men annars är hon en surpuppa men jag gillar henne endå :D

Om ni undrar varför jag har många bilder På Sheraton och få på Samantha är det för att Sheraton gillar kameran mer än samantha och han är även mkt socialare.



Kommentarer
Postat av: E

Fin blogg! vart ligger stallet ni bloggar om? :)

2011-02-04 / 00:37:51     URL: http://equuspuppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?