Blåsigt och sömnlöst

Hejsan

Har precis vaknat igen, är inte i skolan för att jag inte kunnde sova inatt.
När det blåser så tjuter det i våra fönseter JÄTTE mycket. Så mellan 00-03 var jag vaken och mellan 05-0630 var jag vaken. Inte mycket sömn :(

Imorgon hoppas jag kunna gå till skolan igen :)

Idag ska jag antingen skritta ut eller bara gå ut och gå med hästarna. Imorgon får dom vila ;)
På torsdag blir det väl ridhuset :) Lika så på fredag. Rider väl ut lite på lördag och ridhuset på söndag :)

Jag funderar på att inhandla ett vitt schabrak som jag kan ha att rida med till vardags och inte till tävling?
Nu ska jag gå och vila lite till, sen ska jag göra läxor ;)

Hoppas ni kunnde sova!

 Uffe tuffe jätte fin! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?