Bloggar från GHS

Hejsan

Sitter just nu i blogg montern och bloggar :D
Har fått en goodibag med lite kuliga saker och så. Har även köpt en snygg snygg plastrång och lite annat smått och gott + en födelsedagspresent till Ulrika ;) 
Har precis tittat på hoppning och ska väl snart gå och titta på dressyren, innan vi missar hela dressyren :)
Bilder kommer imorgon. Hoppas shoppa lite mer nu och ska väl även i eftermiddag få en snygg hår uppsättning hos " Dressyr " där vi köpte min super snygga plastrång :)

Lite synd att jag inte var här igår, hade gärna velat ha en liten intervju med Dressyrmupparna eller Sofia Genne ;)
Bloggmontorn var en riktigt bra idé.

Mor kom precis med status uppdatering = jag får vara med NF-sm 2012:D
Jag var innan lite orolig för att jag inte skulle få vara med då han hade någon konstig släkting.
Nu ska vi nog kolla dressyr, tror jag eller så gör vi av med mer pengar?!

Ha det gött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?