Dagens ridpass

 

Red Uffe i ridhuset, i en och halv timme, han ville inte galoppera och jag gav mig inte!

Det gick bra, så länge jag inte skulle fatta galopp ;) Han ville inte alls galoppera i början, men på slutet gick det riktigt bra. Jag klarade till och med att rida snett igenom i galopp. Det tycker säkert ni är ingenting men för mig och Uffe som bara galopperat på stora volten och på fyrkanten är det stora framsteg :D

Hinner inte skriva mer, kom hem till stallet 20.15 och kom nästan precis in. Måste duscha nu, så jag hinner inte lägga upp någon film. Men den kommer imorgon.

Hilda skrev ju att jag bloggat lite dåligt och ja det har jag. Men jag har verkligen försökt att blogga bra, men denna veckan har vi haft många prov jag glömmt vi skulle ha och sånt. Jag ska bättra mig, jag lovar! Men ni ( och Hilda ) får förstå att jag definnitivt inte sätter bloggen före skolan!

Måste sticka nu, bättre uppdatering imorgon ( hoppas jag ) Imorgon blir det även ridhuset och då så ska jag rida på 15 m volter och mer snett igenom. Mor ska filma och fota :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?