Dagens ridpass


Sheraton
Jag red ju i ridhuset och det gick SKITBRA. Bokstavligen alltså. I början la han sig lite i handen och ville inte riktigt ge efter. Då gick jag in på en liten volt och bara flytta med innerskänkeln tills han gav efter och det gjorde han efter ngt varv. som tur var. Efter jag hade värmt upp red jag igenom LB:1an en gång och gud vad bra det gick ! Vi hade nog ridit på 65-66 % där tror jag:D Hoppas hoppas han är så fin tills mars bara när jag ska tävla. Efter träna jag skänkelvikningar i båad varven och det bara flöt hela tiden. Formen, bjudningen och korsningen av benen. Jag blir så glad. Tränade lite samlad galopp och även att bryta av från galopp till skritt gick sådär men igångsättningarna var desto bättre :D Jag red i 55 min idag ungefär. Och snart har han faktiskt fått tillbaka sin tävlingskondition så fort det går att rida här hemma ska jag börja kondisträna.

Sofie webers (hoppryttare i skabersjö) mamma berömde oss jättemkt och tyckte vi skulle kvala till. ponnyallsvenskan :O Jag blev verkligen jätterörd men samtidigt stormglad när någon säger så.

Creds till matchningen idag!


svart-beige outfit


Jag blir så j*vla glad när det kommer till sånahär ridpass. Bilderna blev långt ifrån de bästa men det är bara ögonblicksbilder.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad skönt att det gick bra :D

2011-02-19 / 14:07:40     URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?