Dagens ridpass

Red ju Uffe idag på dressyrkursen, han gick så fint!

Vi red lite lösgörnade och " samverkan " som Lina kallade det ( form ) Uffe hade lite svårt för att ställa åt vänster men sen kom jag på mig själv med att sitta och hålla i höger så det var ju inte hans fel. Galoppen satt fin fint :) Så glad jag blir när det går bra ;) Vi red även ökad trav över diagonalen. Vissa gånger skumpade det mest men en eller två gånger slängde han verkligen fram benen och gled över marken, puss på min ponni ♥

Det blev inga bilder eller film idag :( Men ska försöka att få en film imorgon :)

Nu ska mina tår tina, sen blir det ut i stallet och STÄDA. Ni får före efter bilder ;) ( Om ni vill se före bilderna? )

Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK BLOGG

Jag tänkte ställa en fråga : Vad tycker du om killar som bär hatt? Är det inne eller ute? Tror du jag kan köra på det? Kolla min blogg så ser du bilden jag har hatt lite längre ner!

2011-02-21 / 15:20:02     URL: http://www.viktorfrisk.com
Postat av: VIKTOR FRISK BLOGG

Du har helt rätt, det är fan tufft alltså! Tycker fler killar borde testa!

2011-02-21 / 16:49:06     URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?