Dagens ridpass.


Jag och Kristin red i Kädarps ridhuset idag med dom båda. Jag värmde upp Sheraton och då var han väääldigt fin. Gjorde mkt skänkelvikningar för att få honom lösgjord. Vi bytte hästar sen och jag fick samantha men det hade inte jag något emot! hon var väldigt fin och det är så skönt för med henne "åker" man med för det mesta.

Bilderna blev långt ifrån bra, men Stina är inte alls van vid systemkameror så hon fick köra på auto.


Jag och Sheraton


Beskärde bort mig för jag blev kaos.

Min sits var inte alls bra, men red i en hård hoppsadel! Jag kan säga att det inte är lätt att rida dressyr i hoppsadlar.

Favortbilden idag!

Jag idag, funderar på att köpa en likadan hjälm som min tävlingshjälm fast i marinblått. Som matchar min väst. Och att ha till träning.

Kristin och Sheraton. För er som inte vet vem Kristin är: Hon är min kusin och Sheratons förra ägare. Hon äger Samantha. Hon har haft Sheraton sen han var 4 år.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Fina hästar :)

2011-02-22 / 20:57:47     URL: http://victoriafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?