Dagens Ridpass


Uffe
Mor tömmkörde han först och han hade JÄTTE mycket överskåtts energi! Sen red jag och han var först helt uppspänd. Men sen lugnade han sig och gick jätte fint :) Var avspänd, men han drog lite i höger tygel så det gjorde lite ontg i axlen ;)
Men ingen galopp, ska ta det imorgon ;)

Efter som vi fick en lite negativ kormmentar om att vra hästar saknade form och inget undertramp så vill jag vara säga om videon, att vi precis hade skrittat och det tar en liten stund innano han kommer in i formen igen ;)
http://www.youtube.com/watch?v=JnOvgVjPND8 
HTML funkar inte, när man är på youtube så kommer inte hela koden upp, om ni hade velat så hade ni kunnat få testa ocht skicka kodn till mig via en kommentar :D Så slänger jag in den här sen, ni får såklart en länkning :)

Nu ska jag sova, Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?