Dagens ridpass

Uffe

Red Uffe hemma i paddocken, som var helt okej att rida i ;)

Det kändes lite konstigt, men jag red inte i ridstövlarna som jag gjort nu den senaste månaden utan jag red i ridskor och chaps. Det blev lite kontstig balans och jag höll på att ramla av hela tiden?!

Men Uffe var lite spänd också, han har nog träningsvärk eftersom jag inte red igår? Jag testade alla lösgörande övningar jag någonsin kunnade komma på, men det funkade inte :( Men han var fin i alla galopp fattningar, men efter galoppen skumpar det JÄTTE mycket, måste träna bort det. Jag har då valt att rida lätt efter galoppen och nu får jag inte bort det?

Men detta ridpass får: :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?