Dagens ridpass med Uffe

 

Hejsan

Idag red jag Uffe i ridhuset och det gick SUPER!
Mor tömmkörde honom först i ca 10 min sen red jag.
Red mycket i trav sen bara ca 5 m i galopp.
Mycket öppnor ( försök till ) och skänkelvikningar ( som blev lite överböjda ) Jag glömde helt bort tiden så helt plötsligt var han trött så det blev inte så mycket galopp. Men när han fattade gjorde han det så mjukt och fint :D Jätte nöjd med det! Han gjorde det på första försöket dess utom, duktig hästis! :D

Så sammanfattining: :D :D :D :D och en ½ ( 5 är högst )
Imorgon ska jag träna, då blir det bilder och film :D Idag blev det tyvärr inget av dera :(

Nu ska jag göra mina engelska gloser och sen förska ta reda på mina tyska. Sen ska jag duscha och gå och lägga mig.

Alla pungter på mitt schma blev gjorda ;)


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Jättefin blogg!! :D kul med dressyrbloggar, jag rider själv också dressyr :)

2011-02-06 / 22:20:56     URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Matilda

JÄTTE fin häst!

Kram!



Ps. Har den hästen som heter caramell gått på ridskola?

2011-02-07 / 18:35:03     URL: http://teampf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?