Dålig update

Jag har mått riktigt riktigt riktigt kass hela eftermiddagen. Och har legat i soffan 7 timmar. Har spytt 3ggr och 2ggr kom det skitmycket.. Jag har knappt ätit ngt, till frukost åt jag 1 dl yoghurt och vindruver. Sen vid middag åt jag mer vindruvor sen vid 5tiden åt jag melon. Har verkligen inte haft lust att äta och bara att sätta i sig melonerna var en utmaning. Har haft svårt för att gå upp och röra mig då har allt gungat och jag har fått ta tag i saker för att inte ramla omkull. Ett tag hade jag typ migrän .. :O

Nog om det, nu mår jag lite bättre och har precis tryckt i mig en banan. Tänkte hämta digitalkameran nu så ska jag ladda upp filmerna från idag. De kommer väl upp om nån timme.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Vad tycker du om gymkhana?



Till dig med häst: Anmäl dig till våran hot or not, skicka din bild till: [email protected]

2011-02-05 / 19:24:59     URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: frida

Hej! Besök gärna våran blogg :) Ha det bra/Julia och Frida!

2011-02-05 / 20:07:00     URL: http://pahastensrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?