Dålig uppdatering

Hejsan

Idag red vi program, det gick bra i traven och i skritten men galopp, nej det tänkte min lilla ponny inte galoppera. Men traven var jätte fin och mjuk, han var lite trött, men han har ju inte fått någon vilodag denna veckan ( imorgon ska han vila och på lördag ska vi väl ut och gå ).
Men när han väl galopperade så gjorde han det fint. Jag har inte denna vecka ridit med sporrar alls, då jag haft skoskav och sporren klämmer lite :(
När han väl gör något göra han det alltid jätte bra, gör han något halv bra är det inte speciellt bra alls.

Den dåliga uppdateringen beror på att det var först dressyrkurs till 11 sen skulle vi klippa oss kl 13-1430 ( ca ) sen handlade vi på maxi till typ 1630. Sen kom vi hem och jag packade, åt och gick ut till hästarna och nu landade jag här.
Imorgon får ni vara beredda på SUPER dålig uppdatatering, men på lördag, då ni. Då är det någrs timmars tågresa som ska spenderas på nått sätt ( datorn kommer med! )

Hööks paketet kom idag, med min HV Polo tröja. Den ska man bära imorgon, så ser ni en tjej med långhästsvans och lila HV Polo tröja är det jag ( om ingen annan hade tänkt ha den outfiten? ) Så ser ni mig hojta till :D

Nu ska det duschas sen ska jag nog göra en många timmars lång dejt med min säng, täcke och kudde ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?