Dumma råttor!

I måndags när jag och Kristin skulle till ridhuset så skulle jag ta på Sheraton hans ylletäcke för det var kallt ute. Och då händer det värsta som kan hända. Råttorna har bitit upp en rejäl bit på baken av täcket.. Sen var det också ett hål mitt i typ.. Vi har haft en del problem med råttor som har bitit av våra slangar, ätit havre. Och det har hänt MÅNGA gånger att jag har sett råttorna. Värst var det när jag skulle kolla en sak i soptunnan då kom det en råtta upp i ansiktet på mig.. :( Har även varit döda råttor i paddocken. Vi har satt ut gift och anticimex har varit här.. HATA!


Mitt fina fina Jacson ylletäcke, mitt enda ylletäcke dessutom! Blir väl att ha detta i hagen nu..

Kommentarer
Postat av: emelie

Jättefin blogg!! :)

2011-02-24 / 17:57:52     URL: http://emelieofanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?