En film som väcker extremt mkt känslor.

Denna filmen har uppmot en 100 visningar men den är så stark.
http://www.youtube.com/watch?v=kgBnAQCwsB0


Tyvärr kunde jag inte få in denna som hel videoklipp :(.

Jag gjorde denna filmen precis några dagar innan Sheraton skulle åka tillbaka till sitt hem i Oktober 2009. Jag var så ledsen. Varenda gång jag var hos honom började jag gråta. Varje dag en hel vecka efter vi lämnade honom satt jag och deppade hemma, jag gick inte ut. Det dröjde flera månader innan jag ens rörde mig i närheten av stallet. Bajset möglade, Tränsen möglade. Men jag orkade inte, det var bara sorg då.

Detta var min allra första klipp någonsin jag gjorde. Jag kämpade med denna länge för jag var fast besluten om att den skulle ut! Jag blir tårögd bara jag kollar på den, jag minns det såväl när jag gjorde detta klippet och de dagarna innan. Jag letade fram de allra bästa bilderna från vår tid tillsammans och satte ihop dom i ett klipp. Jag visste verkligen inte hur mkt en häst kunde betyda för en då. Men 2009 var han mitt allt och jag bröt ihop när vi lämnade honom... ÄVEN om jag skulle få tillbaka honom bara ett halvår efter.

Sheraton du är det bästa som finns
Du ställer upp i alla lägen
Du är mitt allt, jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?