Ett inlägg från tåget

Detta inlägg gjordes när jag satt på tåget på väg hem från Göteborg.

Eftersom vi inte hittade lösenordet till modemet köpte vi datortid på stationen, men den funkade bara på x2000, men det berättade inte dom för oss.

 

Hejsan

 

Igår eftermiddag missade vi ju dressyren, för att jag fick gjort en jätte snygg tävlingsfrisyr hos affären Dressyr ( www.dressyr.com ). Det är nu min nya favorit butik. Jag ska kanske även till sommaren åka till hon som äger den och gå på dressyrkurs/läger.

Hon gjorde en riktigt snygg frisyr, som är gjord för att man ska ha hatt, men om man sätter den längre ner så går den att ha till hjälm också.

 

Igår fick jag ju 2 st  goodibags från bloggmontern, dom innehöll ett schampo från Hööks, en borste och ett par varma ridstrumper ( som jag uppskattar ) och den andra var från Libress.

Vi köpte även en plastrång från Dressyr, som är jätte fin och ska kombineras med en plastrångnål från min gamla farmor som mor hittat på vinden bredvid henns kubb ( det är en hatt ) som man hade innan man hade hjälm i hoppning för typ miljoner år sedan!!!!!

Sen köptes en stallbok, som även Sofia Genne och Dressyrmupparna skrev i. Jag tänkte fråga om en intervju, men jag vågade inte ;) Fega mig!

Jag bloggar i bloggrummet! :D

 

Hehe jag fick även ett nytt jobb, klädhängare att Sebbe. Han skulle köpa en jacka, vi hittade en snygg, men jag skämtade om att han skulle ha en i rosa, som straff för det och lite till så fick jag vara klädhängare.

Så tack Sebbe och alla andra Sydslättare för en riktigt kulig dag :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fler bilder kom i ett enskilt inlägg :D

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det satt en tjej framför mig med sån frisyr också, superfint tycker jag :D

2011-02-26 / 22:41:17     URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?