Fint väder

Hejsan

Har precis varit ute i det Fina vädret :D Gud vad glad man blir när det är fint väder ;) Det blåser inte, solenskiner men det är kallt, men vem bryr sig? Efter som det inte blåser ( och är fryset ) kan man rida i trädgården, vilket är väldigt mysigt.

Idag är det tävlingar på Sydslätten, jag skulle egentligen stå i caféterian, men det ville inte Hilda. Så vi ska istället baka lite ( tror jag ) sen ska vi rida båda hästarna i trädgården och i parken ( Asså vår " park " är en liten skog typ, just nu ät där bara en nedsliten terräng bana som ska fixas till våren ) Jag och Hilda ska väl gå runt i parken och planera hur vi ska ställa hindren och så till den nya terräng banan ;)

Jag tänkte även göra en rundvisning av våran gård om Moviemaker vill det?

Nu ska jag plåcka undan lite på mitt rum så Hilda har någon stanns att sova och sen ska jag chilla framför TVen tills typ 11 då ska hästarna ut. Jag hoppas att vårat Hööks paket kommer i denna vecka. Hoppas även att mina föräldrar ska åka och handla för kylskåpet skriker TOMT! Annars får jag och Hilda svälta :( Buhu

 Fina pensionären ♥

 

 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gud vad fint ridhu du rider i :O

2011-02-19 / 14:01:44     URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?