Godmorgon

Hej på er!
Jag gick upp åtta idag för att gå ner till hästarna så de kunde vara ute extra länge idag. Tog ut de, satte på Sheraton ylletäcket och smörjde in honom med Helosan där han har fått ett sår. Medans hästarna åt Lusern gjorde jag all ensilage. När de hade gått ut mockade jag boxarna. Så himlans skönt att få det gjort. Samantha skitade ner jättemycket som vanligt.. Har strött två dagar i rad nu så idag fick hon vara utan! Efter stallet gick jag hem och åt frukost.

Jag ska strax sätta igång och baka mina morotsmuffins med glasyr :D Jag ska fota lite medans jag gör de, så kommer de upp på bloggen nu i efter middag.


Exakt såhär kommer de nog se ut. (Bild från receptet)
Men kommer dock ha grön karamellfärg :) Sen ska jag ha choklad bitar i muffinsen!

http://www.youtube.com/watch?v=SR6iYWJxHqs - Lyssna, typ min favoritlåt just nu! Love <3 Han sjunger så jäkla bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?