Hehe, ny header, igen!

Jag har fixat en ny header nu :D Där var någon som skrev att dom tyckte den var med " förmycket " saker på, så jag gjorde en stilren istället ;)
Hoppas ni gillar den :)
 
Jag tycker den är väldigt enkel och fin :) Vad tycker ni? Den kommer inte bli aktuell på bloggen föräns Hilda kommer hem, om inte min syster dyster  ( som suger på att uppdatera sin blogg) inte kan lägga in den till oss då jag suger på det där med att hålla på med koden och så ;)

Alltså nu åker ju Hilda till Sälen och jag brukar ju inte ha den bästa uppdateringen, men denna vecka är det ju lov och då ska jag ju ge allt ( nästan ) Så ni får gärna komma med förslag på vad jag ska blogga om :D

Imorgon blir det dressyrkurs :) och mer städning i stallat. Så länge man inte lyfter blicken så man ser taket  ser stallet ganska " friskt " ut ;) Men hoppas det gamla taket åker i soperna i sommar?!!!!

På fredag blir det Göteborg :) Kommer lägga torsdag på att göra tidinställada ( dom vill jag också ha förslag till ) sen på lördag när vi åker tåget hem så blir det KANSKE lite bloggning, om vi hittar den där internet saken?

Sov sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?