Hej

Förlåt för min dåliga uppdatering under dagen, men hade tänkt blogga imorse men det blev aldrig av.. Sorry! Har varit i Kädarp med båda hästarna och Kristin idag, gick bra. Stina var med och tog typ 200 bilder. Laddar upp de sen. Har även varit inne i stan och fyndat lite. Strax ska pappa och jag till Maxi och jag ska köpa godis till resan (endast 49kr kilot på maxi). Ska även köpa ingridienser till morotsmuffins som jag ska baka så jag kan ta med till resan också.

Jag har seriöst lite ångest. Jag vet inte var jag ska praoa? Det börjar faktiskt bli gaanska bråttom nu. Jag får väl ta och fundera jättemycket nu över lovet. För jag har inte praolappen hemma ännu. Sen får det bli och fixa i början på vecka 9. Hatar att stressa! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?