Helgen.

Jag har varit med Mikaela hela helgen och det var roligt. Vi gjorde marängsviss som var övergott men man blev supermätt. Jag har levt på oboy, my life! Idag gick vi i en minikyrka och gudstjänsten varade bara trekvart :D
Micki red Uffe en stund idag också, gick väl sådär enligt Micki. Men jag har en hel del bilder som jag vill visa er från helgen. :D Idag gjorde jag också supersnyggt i stallet, eller sopade överallt.


Egopics, men jag blev nöjd med dom!

Ska köpa hinderstöden, inte mickis utan från safety-system. Inte bommar.

Gillar Mickis katt, eller alla :D



Dessa benskydden är ju bara för snygga och riktigt sportiga tycker jag!
Nästa inköp kanske?

Fina uffe.

Det var lite bilder från helgen. Picasa var väldigt duktig idag på att självredigera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?