hemma från träningen

Idag blev det ingen spinning :( man måste vara där 10min innan om man ska få behålla sina biljetter och vi kom typ 5 min innan .. Så det blev Jympa/Bas istället och det söööög. Skittråkigt var det. Jag blev knappt varm för det var verkligen inte min stil. Jag gillar fart och fläkt och att hålla igång men här var det bara massa koordination, tradigt. På lördag ska jag nog gå på Jympa Medel istället eller Gymmet. Funderar på Jympa intensiv för jag vill verkligen kämpa skiten ur mig. Kanske bäst att börja med Medel först. På Måndag ska jag gå på Spinning medel och på Torsdag blir det Spinning Bas sen på söndagen blir det Gymmet ;)

Lång text nu ska jag blogga lite annat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?