Hur ska jag göra?

Jag har nu börjat fundera på att sluta blogga här och göra en egen blogg igen?

Då Hilda alltid styr och ställer med hur designerna ska se ut mm känns det som att jag bara bloggar för Hildas skull. Hon klagar alltid på mig om jag typ bara skrivit 3 st inlägg och förstår inte att jag vill göra mina läxor och rida mina hästar. Hilda hinner det, men inte jag då Hilda bara kan gå och sätta sig vad datorn när hon kommer hem. Men jag har inte alltid möjlighet till det då vår dator står på mina föräldrars kontor där dom jobbar. Jag känner mig väldigt pressad till att blogga hela tiden, det är klart jag tycker det är kul men jag vill inte känna den pressen från Hilda.

Så hur ska jag göra ska jag ta upp min gammla blogg eller vara kvar här?

Jag vill att ALLLA svarar på detta, då menar jag ALLA! Det är super viktigt.
Vad tycker ni och hade ni fortsatt att läsa min blogg om jag gjorde en ny?!
Detta är mina gammla blogg adresser: www.dressyrflickan.bloggplatsen.se och www.dressageismylife.blogg.se
Ska jag behålla dom eller göra en ny om jag slutar här?
ALLA SVARAR!

Kommentarer
Postat av: sofia

Känner du dig pressad ska du sluta, inte roligt längre, och att blogga ska vara roligt, inte kännas som att man pressas av nån!!:o

2011-02-27 / 12:24:41
Postat av: sofia

Känner du dig pressad ska du sluta, inte roligt längre, och att blogga ska vara roligt, inte kännas som att man pressas av nån!!:o

2011-02-27 / 12:24:48
Postat av: olivia

ehm. jag konmmer inte läsa din blogg längre om du inte bloggar med hilda, för det är hilda som gör så jag läser "din" liksom.

YOU ROCK HILDA! :D

2011-02-27 / 12:44:32     URL: http://oliviaida.devote.se
Postat av: Fredrika Källström

Håller med Sofia, bloggning ska vara kul - inte en press! :)



Kram

2011-02-27 / 19:09:15     URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?