Imorgon blir det mögelstädning och dressyrkurs

Hejsan

Ska snart sova, ska köra till Syd vid 0830 imorgon på dressyrkurs :)

Ska även när jag kommer hem vi 12 börja sopa ned mögel som sitter på ytan i stallet! Ni kommer få bilder då jag ska ställa om lite i staller också. Ett steg närmare ett fint stall :)

Är lite social på Facebook just nu ;)

Nu är jag trött, ridningen idag tog på mina krafter, han ville inte alls :( ( Vill inte skriva om det, känndes helt dåligt både från hans och min sida )

Ska sova nu, ni får bättre uppdate imorgon :) + bilder på ett mindre mögligt stall :)

 Dagens Favorit bild ♥

 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mysig bild! :)

2011-02-21 / 19:35:31     URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?