Ingen ridning idag

Hejsan

Dagen har varit riktigt slapp, men blåsig. Jag trodde det skulle lungna ner sig lite men nej!
Så det blev ingen ridning i dag, buhu! :( Denna vecka har det inte blivit så mycket riktigt ridning för min del, men denna vecka ska bli bättre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det måste den.

Imorgon blir det träning för Fiffi :) Bilder och film kommer!!!!!!!!!!!! Hoppas det går bra imorgon :) Ska fråga om vi kan träna på att galoppera på 15 meter volt och snett igenom i galopp. Jag har än bara galopperat på 4-kanten och på A och C volten inget annat ;) Jag har inte riktigt velat efter som galoppen inte riktigt suttit! Ska även fråga om tips om hur jag ska träna på att sitta ner efter galoppen.

Inget blev av av dagens planerade saker :(

Ska repetera mina engelska gloser nu :)

Vill bara länka till www.youngdressage.blogg.se som nu har en ny bloggare, Mayas bästavän Linnea bloggar nu också där :D

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?