Ingen ridning idag

Hejsan

Kom till tyskan idag, helt plötsligt hade jag blivit rödluvan i teater på tyska! Jag suger på tyska! ;)

Det blev inget ridhus, mor skulle på någon engelskkurs?

Ska dit imorgon, med Uffe och Caramell. Eller så rider jag Caramell hemma ;) Jag är sugen på att hoppa, så jag får väl sätta igång Caramell på riktigt snart. Jag hoppar inte Uffe ( kommer aldrig göra det, tror jag? Det är det jag har Hilda till ).

Imorgon ska jag väl träna lite mer på att sitta ner efter galoppen utan att skada mig själv eller Uffe lilla söt 10 åriga rygg ;) Måste få till det!
Har ni något tips?

 Vill hoppa, Anna i bakgrunden. Anna har fått en ny ponny, som jag vill se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Har du någon bild på dig och din häst du vill skicka in till oss? Bilderna kommer sedan komma upp som länkningar under kategorin läsarékipage.

Vore jättekul! :) Bilden över kanske? :D

2011-02-10 / 20:56:50     URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: clara

vad heter hon anna i efternamn?

2011-02-11 / 09:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?