Inget skabersjö

Hejsan

En ska jag glömt skriva är att jag inte ska vara med på Skabersjö den 6/3 då jag och Fiffi kom överens om att vänta med att tävla tills den 26/3 då det är på TRF ;) Den 6 ska jag istället vara med på programridning på Sydslätten vilket kommer kännas bra ( hoppas jag ).
Så att ni vet :) Men hoppas att tävladet kommer gå bra i år för jag hoppas kunna rida LA1 2012 på våren :) Så hösten kommer ägnas åt att förbereda oss inför LA ;)

Jag tycker att den negativa personen som brukar kommentera saker som ni har ingen form eller intramp ska vara tyst om att jag och Hilda vill kunna rida LA 2012 :) Vi är inga SM ryttare och det kommer ta ett t ag innan vi blir det ;)

 Båstad 2010, LÖVE BÅSTAD!



Kommentarer
Postat av: Sanna

är det era hästar på header bilden? riktigt söta :D

Tycker eran blogg verkar bra, gullig :D första gången jag kollar på den, men ska deffenitift fortsätta och se :d

2011-02-08 / 21:16:25     URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?