Inköpen på Ullared.

Jag tog och fotade det jag hade köpt på Ullared nyss, lika bra att ha det gjort. Om någon dag så får ni även bilder från semestern ;)


Vinrött dressyrschabrak som matchar mina lindor.
Marinblått allroundschabrak (är som dressyr)
Fyra ansiktsmasker
Vita elastiska lindor till Mikaela
Senskydd + baksydd
Två tjocktröjor
En ljusgrön grimma
Kedjegrimskaft
Dressyrspö
Skrittäcke

Nästa schabrak jag ska köpa blir antagligen ett Shockemöhle eller kanske GG, har 5 halv kassa dressyrschabrak nu. Vill ha kvalitéééé!

Sen köpte jag godis och lite annat. Även en t-shirt som jag inte hittar just nu !

Kan bara säga att det fanns KNAPPT några lindor alls, kanske 5-6 st- Inte mer, några fleece och typ en elastisk. Dock var de superbilliga och alla låg på under 100.

Skulle egentligen köpt en lädergjord också men det fanns inte i dressyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?