Inköpslistan spickad

Nu har jag bestämmt  mig för vad som ska köpas i vår/sommar

1

179:- Till min lila vita outfit

2
299:-  Till min mörkblå ljusmörkblå outfit
3
59:- x 2 ( dom säljs i tvåpack ) Till min mörkblå ljusblå outfit


Jag har nu valt min och Uffes " färg " det ska bli mörkblå och vit med lite vitt,  eftersom Dressyrringens saker är i dom färgerna.
Exempel

 Inte just dessa, Hilda har köpt vita elastiska lindor till mig på Ullared :) Eller så kan man ha blåa ;) 
  eller
Bara LOVE denna! ♥ Men så dyra dressyrringens saker är, denna för typ 400kr

Denna eller en helt vanlig piké i antingen blå eller vit. Denna för 200kr 
Sen efter det ska det inte köpas mera outfits, utan bara saker till vår " färg " då jag sen jag började tänka på matching får ångest om  det inte matchar och börjar svettas? :( Så jag måste matcha allt.

Min och Caramells färg var och är ljusblå :D Men Uffe passar inte jätte bra till det hela tiden, utan bara vissa dagar?!

Synd att jag inte får ha strass och glitter på Uffe :( För jag hittade ett snyggt pannband från hansbo, liknar dom riktigt dyra ;)

 
Snyggt va?

Hoppas kunna köpa allt detta när jag sommar jobbat i år :D

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan. TÄVLING PÅ BLOGGEN!

Pannbandet var riktigt snyggt! :)

2011-02-23 / 18:27:05     URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?