Nya tävlingsfrissan!


Denna frissan kommer jag ha på min tävlingsdebut! Även kallad donut. Jag provade att göra den lite snabbt och slarvigt idag och det blev överfräckt. Till denna ska jag ha någon form av pärlband där tofsen sitter. Översnyggt kommer det bli. Vill bara påpeka att denna var gjord lite snabbt bara för jag ville prova och att jag kommer givetvis lägga ner mer tid när jag ska tävla med den. Är så himla trött på klämmor nu för de bara åker av hela tiden. Har varit med om det 3 ggr bara i höstas att de har åkt av inne på banan. Kass !


Vill ha denna till, från Equi Design. Ska även köpa en plastrong därifrån. Tycker det är översnyggt med lite överdrivet när det gäller plastronger. Mycket puff och sånt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?