Saker jag vill köpa


Detta ska jag spara till i år

Dessa, har ett par mörkblå men dom har jag bara på vintern för att jag får in långkallingar under ;)

Jag gillar färgen! Ska ha den under min ena långärmade tröja.


Hehe, jag gillar färg :)

 Ska inte ha det till tävling, utan till en outfit, som är med mina rutiga ( lila ) ridbyxor, den piken, den långärmade tröjan och dom lila lindorna.
 
Jag ska även spara till ett grönt dressyrschabrak, till en grön outfit. Har sett lite snygga gröna på Landäng men där ligger priset på mellan 700-1000 kr och jag ger inte det för ett schabrak !

Jag hoppas jag blir så rik iår att jag kan köpa det, det blir ca 1100 kr. Men sommar jobbar jag flitigt i år ska det nog inte vara några problem alls :D


 Detta ska Caramell få ( men detta betalar min mor ) då hennes täcke är sönder och mögligt! Vi ska beställa det snart.





Kommentarer
Postat av: frida

hej! Besök gärna min och Julias blogg som vi driver tillsammans :) Vi skriver om våra hästar, Emigrant 4 år på vägen till att bli något stort, och Julias häst ska tyvär säljas men hon är på jakt efter en ny. Ha det bra / Frida och Julia

2011-02-12 / 16:33:47     URL: http://pahastensrygg.blogg.se/
Postat av: F E B R U A R I T J E J

Har du egen häst? :D

2011-02-12 / 16:49:01     URL: http://februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?