Tidig morgon

Imorgon ska jag gå upp tidigt och det ogillas. Vill ju sova länge på lördagar. Vi kör mot ridhuset redan halv 9 så jag får gå upp halv åtta. Anledningen till att jag gör det så tidigt är för att det är skönt att få det gjort såpass tidigt på morgonen så kan man göra annat på eftermiddagarna, som att rida Samantha tex. Direkt efter ridhuset blir det Ekohallen och hoppas på att lindeupprullarn finns där, håller tummarna..

Imorgon ska jag träna samma sak som jag gjorde förra gången i Skabersjö, öppna, sluta, enkla byten.
Ska nog också ta och rida LB:1 en gång också och då ska det filmas. Nu måste jag bara komma ihåg att ladda kamerabatteriet. Annars blir det inga bilder . Tråkigt. 

Blev verkligen superpepp till å blogga idag för att Micki uppdaterade super! Så ska lägga in 2-3 tidsinställda till imorgon ! Hoppas ni gillar det :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?