Till Mikaela imorgon!

Äntligen lov och det är superhärligt! Mitt lov är nästan fullspäckat. Imorgon på morgonen vid halv nio blir det ridhuset i Skabersjö med Tonton :D Pappa ska bombfota med kameran :D Jag kör på den beiga outfiten imorgon ;) Ska bara träna på det Lottie sa i onsdags, vill få rätt på det ! Om jag hinner ska jag även rida igenom LB:1an en gång :) Efter ridhuset blir det att packa för jag drar till Micki över heeela helgen! Ska bli jätteroligt. Jag ska försöka blogga så mkt som det bara går. Jag har också förberett 2 tidsinställda till imorgon och ska ta 2 till söndag :P

Kameran följer givetvis med Till micki så på måndag får ni antagligen BILDBOMB!


<3<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu är det så att jag gärna skulle vilja ha några förslag på bloggar som jag kan följa.

Gärna blogg om hästar.

Mycket inlägg.

Några tips?

Kram Matilda

2011-02-18 / 21:06:06     URL: http://tildasfurre.blogg.se/
Postat av: jessica andersson

sv. ah okej. alltså de går ju inte att jämföra sydslättens underlag med skaberjös.. då slår skabersjös syds med hästlängder! men helt okej för lägre klasser tyckte jag :) jo jag vet att det finns paddockarna. :)

2011-02-18 / 21:43:55     URL: http://jessiejump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?