Träning


Sheraton
Tränade som vanligt på ridskolan, gick inte så bra.. Han var stark och jag blev snabbt trött. Han var jobbigast i uppvärmningen för då ville han inte ge efter. När vi jobbade lite fick jag kramp i vänsterarmen för vi red i samma varv typ hela tiden!! Fast de 10 sista minuterna gick riktigt bra, och när vi travade av också!
Imorgon blir det hoppning för hela slanten :D Är riktigt riktigt peppad!

Inga nya bilder/filmer. MEN jag ansåg att det gick så dåligt att det inte behövde filmas.


En video från när jag red LB:1 med Samantha i Skabersjö en dag i november :D

Kommentarer
Postat av: Evelina

Heej! :D Vad har du gjort idag? :)



Skicka gärna in en Hot or Not på dig med häst till [email protected] :) Vore skitkul!

2011-02-08 / 20:46:16     URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?