Trött

Jag är jättetrött nu, mina ögon slocknar snart. Har precis tagit Nezeril nässpray för min näsa rinner 24/7. Det hjälpte överbra! Nu rinner det inte alls. Kan rekommendera det till andra.

Imorgon ska jag typ bara ta det lugnt. På förmiddagen ska jag göra klart allt hos hästarna och baka mina morotsmuffins med glasyr ;) Sen på eftermiddagen tar jag nog och skrittar Samantha på grusvägen lite. Bara "att vara borta från stallet-träning". Vid halv 6 tiden blir det träning i Kädarp med Sheraton, taggar loss! Sen någon gång under dagen ska jag packa till Sälen för vi åker ju på onsdag :P

Jag ska också göra några tidsinställda imorgon som kommer upp när vi åker bort. Ni får kanske ett om dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?