Vad jag sysslar med på sportlovet.

Tänkte beskriva heeeela mitt lov för er! Alltså hur det ligger till. Jag älskar lov, slippa läxor/prov bara för en vecka och bara sova uutt på morgonen, looove.

Lördag 19/2: Till Micki och rida Uffe samt sova över
Söndag 20/2: Stå i cafeterian på Syd med Micki och gå på gudstjänst
Måndag: 21/2: Kristin kanske kommer så då tar vi båda hästarna till kädarp, spinning på kvällen
Tisdag 22/2: Ska försöka fixa prao-plats denna dag, lite bråttom nu
Onsdag 23/2: ULLARED!!! Eller köra upp till Sälen och så tar vi Ullared på vägen
Torsdag 24/2: Prova nya skidorna, träna lite lätt längdskidåkning
Fredag 25/2: Då smäller det! KORTVASAN! Peppad till max.
Lördag 26/2: Vila typ och kanske köra lite skidor.
Söndag 27/2: Pappa, Johan och min kusin Annica åker hela 9 Mil i Öppet Spår (tar ca 8h) blir att heja på de heeela dagen.
Måndag 28/2: Åker hem från Sälen.

För er som inte visste ska jag åka KortVasan det är en variant av Vasaloppet men det är bara 3 mil och jag satsar på att komma i mål på 4 timmar ungefär som jag nog kan klara galant. Det kommer vara SKITjobbigt och jag kommer bränna typ 4000-5000 kalorier (y) Hahaa. Jag ska åka den med min kusin Klara.


bild sen Stöten :D

Kommentarer
Postat av: maja

bren inte ut fig <3<3<3 haha

2011-02-20 / 21:19:48     URL: http://fiasflicka

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?