Videofy.me, not working!

Hejsan

Videofy funkar inte så nu väntar jag på att Youtube ska ladda upp min film från träning. Det tar as lång tid!

Idag var jag med Bea och jag fotade henne, någon som vill se bilderna?

Caramell trampade mig på foten, sa jag är ganska mycket skinn lös på övan sidan av foten :(
Ingen ridning idag, det blåser som ***. Far ska ha bilen imorgon så det blir nog ingen ridning imorgon heller!  Det suger rejällt! Jag vill rida, men vill inte tvinga uffe att gå när det blåser så som det gör!

Men imorgon ska jag gå med honom, om det inte blåser allt för mycket. Detta väder suger!!!!!!!!!!!!!

Men på torsdag måste jag verkligen till ridhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?