Vilken förändring?

 Detta var typ 3 år sedan

 Maj, 2010, då var hon i topp form :)
 När hon sattes igång igen efter 3 månaders vila, december 2010

Detta är stor förändring.
Som på första bilden är jag JÄTTE kort och Caramell är JÄTTE tjock. Alla mina ponnis är tjock när vi köper dom?

Vi ska snart klippa Caramell, då ska vi väl klippa hennes ben också för dom har så mycket hår på sig att hon inte kan ha sina benskydd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är sjukt. Uffe ska vi väl också klippa om det går. Han kommer nog inte så stilla speciellt länge?! Dess utom sa dom att han inte gick att klippa. Men dom sa också att han kunnde stå stilla jätte länge i stallgången och det vet alla som träffat han i stallgången inte kommer hända, EVER! Dom sa även att han kunnde ridas ut själv, han går knappt utan för stallet! Men jag hoppas han kommer bli bättre i stallgången och så, jag börjar bli riktigt trött på det!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag putsa saker och bytta schabrak, tvätta ridkläder och sånt smått och gott!

Detta blir sista uppdateringen från min sida för idag, så Sov gött alla som läser denna lilla blogg :)

 

ps: det är Camilla B ( lovisas mamma ) som klipper våra hästar, bara sp ni vet. Ska ta och ringa henne när dom kommer hem från Tenneriffa och är bruna! AVIS ( fast jag blir inte brun, så jag solar aldrig )

Kommentarer
Postat av: Anonym

det äe ingen förändring alls ? hon är lika "tjock" som i början och har inte förändrats nånting ?! + att hon går lika dåligt !

2011-02-11 / 23:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?