Bilder på mig och Caramell.

Nu ska ni få se lite bilder på mig och Mikaelas häst Caramell.

Caramell har jag hjälpt Mikaela mycket med och även ridit jättemycket.
Jag har hopptränat henne lite och hon tycker det är jätteroligt att hoppa.
Caramell är frisk och alert för sina snart 24år som häst.
Caramell är maxad c-ponny och jag tycker inte jag är alldeles för stor för henne. Skulle nog dock ha svårt för att ha en cponny på heltid då jag kan vara lite lång ibland om jag rider med dressyrläder. Om jag har ngt kortare än dressyrläder blir jag alldeles perfekt på henne.

Det var även tänkt att jag skulle starta henne i 70cm hoppning på min ridskola men det blev aldrig av tyvärr.
Slänger upp några filmer också..

http://www.youtube.com/watch?v=oHX3pjnNShI&feature=related
Hoppas ni inte tröttnade:D



Detta var när jag hoppade Caramell den 14 Mars detta året. Har ännu fler bilder på mig och henne som kanske kommer upp en vacker dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?